ایده جالب تبلیغ رامک با استفاده از واقعیت مجازی / ویدیو

ایده جالب تبلیغ رامک با استفاده از واقعیت مجازی / ویدیو

شرکت رامک به عنوان تولید کننده محصولات لبنی و بستنی ویدئویی را راستای کمپین تبلیغاتی خود، ویدیوهایی را تولید کرده که می‌توان از آنها به عنوان ویدیوهایی موفق و اصولی در استراتژی ویدئو مارکتینگ شرکت نام برد.

نقاط قوت این تبلیغات :

  • استفاده از ایده‌ای ساده اما قوی در سناریونویسی برای هدایت واکنشگرا و حسی افراد مشارکت کننده در ساخت ویدیو
  • پرفورمنس در ترکیب اصول صحیح طراحی صحنه و استفاده از تکنولوژی به روز و جذاب واقعیت مجازی
  • استفاده موسیقی متناسب با محتوا و در راستای تحریک حس نوستالوژیک مخاطبان
  • کارگردانی و مونتاژ به اندازه تصاویر
  • استفاده و ترکیب، حداقل چهار فرمت و قالب ارائه محتوای ویدئویی مثل: گواهی مشتریان، مصاحبه، نمایش محصول و ارائه رویداد

 

 

 

 

 

برچسب ها
واقعیت مجازی,  oculus, htc vive , آی تی سنتر,شرکت آی تی سنتر,شبیه ساز, شبیه ساز پرواز,شبیه ساز رانندگی,شبیه ساز ماشین ,استند متحرک,قیمت واقعیت
واقعیت مجازی,  oculus, htc vive , آی تی سنتر,شرکت آی تی سنتر,شبیه ساز, شبیه ساز پرواز,شبیه ساز رانندگی,شبیه ساز ماشین ,استند متحرک,قیمت واقعیت مجازی,آکیلوس,اکولوس,خرید واقعیت مجازی,استند واقعیت مجازی,هدست واقعیت مجازی,بهترین واقعیت مجازی,بهترین عینک واقعیت مجازی,هزینه واقعیت مجازی, عینک واقعیت مجازی, شبیه ساز ترن,غرفه,واقعیت مجازی,قیمت واقعیت مجازی,قیمت htc vive,قیمت oculus,واقعیت مجازی ترن,واقعیت مجازی ماشین,واقعیت مجازی پرواز,راه اندازی واقعیت مجازی,راه اندازی کوپ واقعیت مجازی,وی آر کلاب,vr club ,vr center,درآمد واقعیت مجازی,مشهد,گیم سنتر مشهد,آی تی سنتر,it center,ایستگاه واقعیت مجازی,قیمت  oculus,قیمت htc vive, قیمت واقعیت مجازی,هزینه راه اندازی واقعیت مجازی
هفت کاربرد واقعیت مجازی که کمتر شناخته شده‌اند
حتما بخوانید